dinsdag 11 juni 2013

Oneindige Creativiteit

Als je zo je geest en je hart opent voor mogelijkheden om dat vergoddelijkstraject [1] in te gaan, ontstaan er geleidelijk aan allerlei nieuwe realiteiten in je belevingswereld. Ik ben er heilig van overtuigd - ook al wordt het met woorden als vergoddelijking en heilig wellicht wel erg hoog - dat één van de kenmerken van vaker vertoeven in een ruimere bewustzijnstoestand is dat er meer creativiteit boven water komt.

Claudio Souza [2]
Soms vraag ik me wel eens af of ik misschien niet allerlei ideetjes voorzichtig moet koesteren, of er misschien een tijdje op moet gaan zitten, om te bezien of ik een idee niet commercieel zou kunnen uitbuiten, maar voorlopig verkies ik het de gedachten die zo opborrelen gewoon gratis en voor niets te delen met een groep mensen die ik helemaal niet ken via blogs zoals dit.

Een reden hiervoor is dat ik geloof dat die stroom van creativiteit - als je in de goede vibe weet te blijven trillen - gewoonweg oneindig doorgaat. Het is niet zo dat als je bepaalde ideeën deelt, dat het dan vervolgens ook op kan zijn. Het opent in mijn ogen alleen maar de weg naar weer andere mogelijkheden.

Het is vooral een kwestie van je geest weten te voeden en te onderhouden met gedachten en gevoelens waar het van kan gaan spinnen en als je goed luistert kun je misschien zelfs wel een klein kreuntje van genot horen.

NOTEN
[1] http://noetiek.wordpress.com/2013/06/04/het-goddelijke-aardingsproject/
[2] http://www.liveinternet.ru/users/s_a_h_a_r_a/post228027042/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten